10 סיבות לכך שהמודעות בגוגל אינן מוצגות

אם אינכם רואים את המודעות שלכם בחיפוש Google, ייתכן שזו אינה סיבה לדאגה...
למה המודעות בגוגל אינן מוצגות

כדי לבדוק האם המודעות שלכם מוצגות בגוגל כל מה שרק צריך זה להשתמש בכלי התצוגה המקדימה של מודעות בגוגל כדי לבדוק אם המודעות שלכם מופיעות.

אבל אם הם לא מופיעים בכלי התצוגה המקדימה של מודעות הפרסום בגוגל? זאת כנראה בעיה.

החדשות הטובות הם שכנראה יש הסבר טוב והגיוני מדוע מודעות Google שלכם אינן מוצגות.

למען הבהירות אני אחלק את הסיבות הללו לשתי קטגוריות:

1 – קשור לביצועים של הקמפיין

2 – לא קשור לביצועים של הקמפיין

מכוון שבדרך כלל יותר קל לתקן אותם אני אתחיל בקטגוריה השנייה

מודעות בגוגל לא מוצגות: בעיות שלא קשורות לביצועים

להלן כוונתי ב"בעיות שלא קשורות לביצועים." לעתים קרובות, מודעות Google שלך אינן מוצגות מסיבות שאינן קשורות לאיכות המודעות, דפי הנחיתה, קבוצות המודעות שלך וכו'.

במילים אחרות: גם אם אתה עושים עבודה מדהימה ומצייתים לשיטות המומלצות של Google Ads, יש עדיין הרבה סיבות מדוע מודעות Google שלכם עשויות להפסיק להופיע.

הנה שישה מהם.

1. התשלום שלכם לא עבר

אם כמו הרבה מפרסמים אתם משלמים עבור חשבון Google Ads שלכם באמצעות תשלומים אוטומטיים. Google תחייב אותכם כאשר

(1) תגיעו לסף התשלומים שהוגדר מראש 

(2) תגיעו לסוף תקופת החיוב הנוכחית שלכם, תלוי מה קורה קודם.

ברור שכדי שעסקאות אלו יעברו בצורה חלקה, פרטי התשלום המקושרים לחשבון שלכם צריכים להיות תקפים ומעודכנים.

אם Google לא יכולה לחייב אתכם, המודעות שלכם לא יופיעו בתוצאות החיפוש.

2. הצעות המחיר שלך גבוהות מדי או נמוכות מדי

כפי שאתם אולי יודעים, עליכם להגדיר תקציב יומי עבור כל אחד ממסעות הפרסום שלכם ב-Google Ads.

אם הצעת המחיר המקסימלית לקליק שהגדרתם עבור מילת מפתח מסוימת חורגת מהתקציב היומי של מסע הפרסום באותו קמפיין המודעות שלך לא יוצגו עבור שאילתות אשר תואמות למילת מפתח זו.

ודאו שחשבונכם נקי מהתנגשויות אלה בין תקציבי מסע פרסום והצעות מחיר למילות מפתח.

בקצה השני של הספקטרום, ייתכן שהמודעות שלכם לא יוצגו כי הצעות המחיר נמוכות מדי.

דירוג המודעה שלכם במכירה פומבית תלוי בציון האיכות עבור מילת המפתח שאתם מציעים עליה וכן בהצעת המחיר עצמה.

תוכלו להיעזר בסימולטורים של הצעות מחיר כדי להעריך את ההשפעה של הגדלת הצעות המחיר שלך בסכומים שונים, אשר נמצאים בדף דוח של מילות המפתח בשינוי עמודה שם תוכלו להוסיף עמודה באופציה סימולטור הצעות מחיר. סימולטור הצעת מחירים

3. נפח החיפוש של מילות מפתח נמוך מדי

אם מילת מפתח שאתם מתמקדים אליה מביאה מעט תנועת חיפוש על בסיס חודשי, ייתכן שהמודעות שקשרתם למילת מפתח זו לא יהיו כשירות להצגה.

ברגע שגוגל תבחין שאתם מתמקדים במילת מפתח עם נפח נמוך במיוחד,גוגל תהפוך אותה ללא פעילה זמנית.

אם נפח החיפוש עולה לרמה סבירה, גוגל תפעיל באופן אוטומטי את מילת המפתח.

עם זאת אם אתם מחליטים לחכות עד שהנפח החיפוש יגדל זה לא בדיוק רעיון טוב, כדאי לבדוק לפני בניית הקמפיין את נפח החיפוש של מילות המפתח הרלוונטיות באמצעות מתכנן מילות המפתח של גוגל (שמגיע עם חשבון Google Ads שלכם) או כלים שונים בתשלום שקיימים. 

4. המודעות בגוגל שלכם הושהו, הוסרו או לא אושרו

ייתכן שהמודעות שלכם אינן מוצגות רק בגלל שהן הושהו או בגלל שקבוצות המודעות או הקמפיין שמכילים אותן הושהו.

אם זה המקרה, כל שעליכם לעשות הוא להעביר אותם ממושהים למופעלים.

לחלופין, ייתכן שהמודעות שלכם לא יוצגו מכיוון שהן או קבוצות המודעות או הקמפיינים הוסרו מחשבונכם מסיבה זו או אחרת.

למרבה הצער, אם זה אכן המקרה, תצטרכו להתחיל מאפס.

כדי לראות אם השהיתם או הסרתם בטעות משהו בחשבון שלכם, פשוט נווטו אל היסטוריית השינויים.

כאן תוכלו לראות את השינויים שבוצעו בחשבונכם ולסנן לפי סטטוס.

שינוי סטטוס

אם וידאתם ששום דבר לא הושהה או הוסר ועדיין אינכם רואים את המודעות שלכם מופיעות בתוצאות החיפוש, ייתכן שהן לא אושרו.

ברור שכל מודעה שלא אושרה אינה כשירה להצגה למשתמשים.

כדי ללמוד כיצד תוכלו לתקן את המודעות שלא אושרו ולהפעיל אותם, עיינו במדיניות המודעות של גוגל.

5. יש טעות בתזמון או במיקוד המודעות בגוגל

בדיוק כפי שאתם מגדירים תקציב לכל אחד מהקמפיינים שלכם בגוגל אדס, אתם גם מגדירים תזמון פרסום עבור כל קמפיין – ובכך מאפשרים לומר ל-Google באילו ימים בשבוע ושעות ביום תרצו להציג את המודעות שלכם.

נווטו אל הכרטיסייה "תזמון הצגת מודעות" של הקמפיין שאתם מודאגים ממנו וודאו שהמודעות שלכם אינם מוגבלים בזמנים מסוימים.

תזמון מודעות

לצד הכרטיסייה 'תזמון הצגת מודעות' תמצאו גם את פרמטר "מיקומים גיאוגרפיים" אשר מגדיר מיקומים עבור הקמפיין שלכם.

ייתכן שהמודעות שלכם ​​אינן מוצגות רק בגלל שאין מספיק תנועת חיפוש של מילות מפתח שמגיעה מהאזור הגיאוגרפי שאליו אתם ממקדים.

גם במקרה הזה תרצו לוודא שהגדרת המיקוד מספיק רחבה ולא צרה מדי.  

טיפ למקצוענים: אם אתם רוצים לראות כיצד פלח מסוים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגיב למודעות מבלי לפרסם בלעדי לפלח זה, אתם יכולים להשתמש בהגדרת התצפית ולא בהגדרת המיקוד.

בעוד שהמיקוד מגביל אותך להגיע רק לקהל מסוים, התצפית מאפשרת לכם להגיע לקהל רחב תוך מעקב אחר ביצועי המודעות שלכם בקרב קהל מסוים.

בדרך זו, אתם מקבלים תובנות יקרות ערך מבלי לצמצם את האפשרויות שלכם.

6. מילות מפתח שליליות מתנגשות עם מילות מפתח פעילות

ניתן להגדיר מילות מפתח שליליות המאפשרות לכם למנוע מהמודעות שלכם להופיע לשאילתות לא רלוונטיות.

אפשר לקבוע מילות מפתח שליליות ברמת קבוצת המודעות וברמת הקמפיין.

אם חלק מהמודעות שלכם אינן מוצגות, ייתכן שהסיבה לכך היא שיש לכם מילות מפתח שליליות המבטלות מילות מפתח פעילות.

לדוגמא נניח שאתם מפעילים מילת מפתח בהתאמה לביטוי " שיעור יוגה ניסיון חינם" והגדרתם את המילה יוגה בחינם או חינם"בהתאמה רחבה ברמת הקמפיין.

במקרה כזה מילת המפתח השלילית תבטל את מילת המפתח הפעילה כדי לתקן את זה ולאפשר למילת המפתח הפעילה להפעיל את המודעות תצטרכו לעבור למילות שלילה בהתאמה מדוייקת למשל [חינם] או [יוגה בחינם] כך למעשה תאפשר לכם לפרסם לגולשים המחפשים "שיעור יוגה ניסיון חינם"

מודעות בגוגל לא מוצגות: בעיות בביצועים

לפעמים, תגלו שהמודעות שלכם לא מוצגות מכיוון שאינכם עומדים בסטנדרטים של Google בכל הנוגע לשיטות עבודה מומלצות ל-PPC.

במילים אחרות: יש מקרים שבהם הצגת המודעות שלכם היא עניין של אופטימיזציה. על זה נדבר בהמשך המדריך הזה.

7. קבוצת המודעות שלך אינה ממוקדת

כל אחת מקבוצות המודעות בחשבון Google Ads שלכם מורכבת משני מרכיבים: מילות מפתח ומודעות.

יש סיבה לכך שגוגל מאכסנת אותם תחת אותה קורת גג: מילות המפתח והמודעות המתגוררות באותה קבוצת מודעות קשורות זו לזו.

כאשר אחת ממילות המפתח שלכם מופעלות על ידי שאילתת חיפוש של משתמש ואתם נכנסים למכירה הפומבית של מודעות ממומנות, גוגל יודעת לבחור אחת מהמודעות שקישרתם למילת המפתח הזו.

דוגמא להיררכיה של קמפיין גוגל

הביצועים שלכם במכירה הפומבית של המודעות תלויים במידת הרלוונטיות של המודעה שלכם לשאילתה של המשתמש.

ככל שהמודעה שלכם רלוונטית יותר כך תדרגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש בתשלום.

זה מביא אותי לשאלת המפתח: איך אתם מוודאים שהמודעות שלכם רלוונטית לשאילתה?

תשובה קצרה: על ידי בניית קבוצות מודעות המורכבות ממילות מפתח הקשורות זו לזו.

אם מילות המפתח בקבוצת המודעות שלכם קשורות זו לזו, כמעט מובטח שהמודעה שלכם תהיה רלוונטית לשאילתה של המשתמש  לא משנה איזו מילת מפתח מופעלת, וגם לא משנה איזו מודעה נבחרה.

ייתכן העובדה שהמודעות שלכם אינן מוצגות נובעת מהמבנה של קבוצות המודעות שלכם.

אם אתה מגלים שבניתם את קבוצות המודעות שלכם עם מילות מפתח שאינן קשורות זו לזו, כנראה שזאת הסיבה שאינכם משיגים את הביצועים הטובים ביותר שהייתם רוצים במכירה הפומבית של המודעות.

8. נוסח המודעות בגוגל שלכם אינו מותאם למילות מפתח

צריך לוודא שנוסח המודעות שלכם רלוונטיות לשאילתות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומילות המפתח באותה הקבוצה מופיעות בכותרות ובתאורים אז לא מספיק רק שמבנה קבוצת המודעות שלכם יהיו ממוקדות תצטרכו גם לבצע אופטימיזציה לנוסח המודעות עצמם. למרבה המזל, זה קצת יותר פשוט מאשר לבצע אופטימיזציה של מבנה קבוצת המודעות שלך.

בקיצור, אופטימיזציה של מודעה לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש בתשלום פירושה שילוב מילת המפתח שלכם בנוסח המודעות שלכם.

על ידי כתיבת מודעות הכוללות את מילת המפתח שלכם, אתם למעשה מאותתים לגוגל שהמודעה שלכם רלוונטית לשאילתת החיפוש של המשתמש.

מילת מפתח במודעה

ההמלצה הזאת עוזרת להבין את ההמלצות הקודמות שציינתי לגבי מבנה קבוצת המודעות כי למעשה בקבוצת מודעה אחת ההמלצה לשייך אליה עד עשרה מילות מפתח רלוונטיות לאותה קבוצה ואם דאגתם שמילות המפתח קשורות אחת לשנייה אז יהיה קל יותר לשלב אותם בנוסח המודעה (בכותרות/בתיאורים)

חישוב על זה כך: אם בחרתם מילות מפתח כגון "מזון לכלבים" ו-"רצועה לכלבים" באותה קבוצת מודעות יהיה קשה לכתוב מודעה שמשלבת את שניהם נכון? לאומת זאת אם תבחרו באותה קבוצת מודעות את מילות המפתח "מזון לכלבים" ו- "חטיפי כלבים" יהיה לכם הרבה יותר קל לשלב אותם ביחד באותה מודעה 

בשורה התחתונה יכול להיות מאוד שהמודעות שלכם לא מופיעות בגלל שהנוסח של המודעות לא ממוקד מספיק במילות המפתח 

9. דף הנחיתה שלכם אינו רלוונטי

כאשר שופטים האם מגיע לכם דירוג גבוה בתוצאות החיפוש בתשלום, גוגל לא מסתכלת רק על הרלוונטיות של נוסח המודעה שלך  היא גם בוחנת את הרלוונטיות של דף הנחיתה שלכם.

בעיקרו של דבר אם דף הנחיתה שלכם לא יעזור למשתמשים לעשות את מה שהם צריכים לעשות כפי שביקשו על ידי הכוונה מאחורי שאילתות החיפוש שלהם הדירוג שלכם יהיה גרוע במכירה הפומבית של המודעות.

המשמעות עבורכם: התוכן של דפי הנחיתה שלכם צריך להתייחס לשאילתות של המשתמשים ככל שתתנו מענה טוב לגולשים שהגיעו לדף נחיתה שלכם ככה תדרגו גבוה יותר על ידי גוגל 

עליכם לבחון מקרוב על כל אחת ממילות המפתח שאליהן אתה ממקדים את המודעות שלכם ותוודאו שהם גם נמצאות בדף הנחיתה שאליו הגולשים מגיעים בסופו של דבר. 

10. שיעור הקליקים שלך נמוך מדי (CTR)

הסבר אחרון מדוע המודעות שלכם אינן מוצגות הוא שיעור הקליקים  השיעור שבו המודעות שלכם הופכות חשיפות לקליקים.

מנקודת מבט מעשית שיעור הקליקים של המודעות שלכם מציין עד כמה היא מושכת את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אם שיעור הקליקים של המודעה שלכם גבוה, זה אומר שהמסרים שלכם מהדהדים היטב אצל המשתמשים; אם שיעור הקליקים של המודעה שלכם נמוך ההפך הוא הנכון.

גוגל מתגמלת מפרסמים שכותבים מודעות שמעוררות תהודה בקרב משתמשים.

לכן, ככל ששיעור הקליקים שלכם נמוך יותר עבור מודעה (או מילת מפתח) כך תוכלו לצפות לביצועים גרועים יותר במכירה הפומבית של המודעות.

אם ברצונכם לתת למודעות שלכם סיכוי טוב יותר להופיע בעקביות בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, עליכם לכתוב נוסח כותרות שמושך את תשומת ליבם של הגולשים ומכריח אותם ללחוץ.

תאמינו או לא, העצה שלנו לכתיבת נוסח מודעה שמאלץ משתמשים ללחוץ זהה בעצם לעצה שלנו ליצירת דפי נחיתה היפר-רלוונטיים.

עליכם לבחון את מילות המפתח שאליהם המודעות מכוונות לחשוב על הגולשים שמחפשים שאילתות באותו נושא ולזהות את הבעיה או נקודת הכאב הספציפית שתוכלו לפתור לאותם גולשים.

במילים אחרות, כתיבת מודעה שמביאה לשיעור קליקים גבוה עוסקת במתן מענה לצרכים הייחודיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

לקוחות פוטנציאליים בתחילת החיפוש שלהם לנושא מסויים (בסמוך לראש המשפך השיווקי שלך) מחפשים בדרך כלל מודעות המספקות מידע רלוונטי אשר עונה שאלותיהם.

לקוחות פוטנציאליים בסוף החיפוש שלהם (בסמוך לתחתית המשפך השיווקי שלך) בדרך כלל מחפשים מודעות שמאפשרות להם לבצע המרה או רכישה.

אם המודעות שלכם ​​אינן מוצגות ואתם יכולים לייחס אותן לשיעורי קליקים נמוכים, הסתכלו טוב על נוסח המודעות שלכם ותבדקו אם אתם עושים עבודה מספיק טובה במיפוי מילות המפתח שלכם לחיפוש הנושאים שהגולשים ומתן מענה לצרכיהם.

מודעות בגוגל אשר לא מוצגות לסיכום:

ההבנה שהמודעות שלכם לא מוצגות יכול להיות רגע מפחיד ומבלבל עבור משווק דיגיטלי או בעל עסק.

זה קל מדי להתחיל להיכנס לפאניקה ולתת למוח שלך ללכת למיליון כיוונים שונים.

ככל שאנו יכולים להתייחס לכך, חשוב להכיר בכך שיש הסבר הגיוני לחלוטין מדוע המודעות שלכם אינן מוצגות.

בין אם הבעיה מבוססת ביצועים ובין אם לא, תמיד תוכלו לעשות משהו כדי לתקן את הספינה ולהציג את המודעות שלכם בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שוב.

Share:

פוסטים באותו נושא:

מומחה פרסום בגוגל

מומחה פרסום בגוגל

יתרונות העבודה עם מומחה פרסום בגוגל הם כל כך משמעותיים שלפעמים זהו סוד ההצלחה

בניית אתר תדמית לעסק

בניית אתר תדמית לעסק

בניית אתר תדמית לעסק או בניית אתר מסחרי יאפשרו לך להגיע ללקוחות חדשים ולשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלך.

לייעוץ והצעת מחיר
אל תעצרו כאן...
פוסטים נוספים
מומחה פרסום בגוגל

מומחה פרסום בגוגל

יתרונות העבודה עם מומחה פרסום בגוגל הם כל כך משמעותיים שלפעמים זהו סוד ההצלחה

בניית אתר תדמית לעסק

בניית אתר תדמית לעסק

בניית אתר תדמית לעסק או בניית אתר מסחרי יאפשרו לך להגיע ללקוחות חדשים ולשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלך.

קבלו הצעת מחיר בחינם