קידום אתרים בגוגל
מה זה אומר?
היום אם אתם לא נמצאים בעולם הדיגיטלי בתור בית עסק, אתם פשוט לא קיימים.ישנן שלל אפשרויות לעשות פרסום בדיגיטל: רשתות חברתיות, קידום ממומן וכמובן קידום אתרים בגוגל.
קידום אתרים בגוגל או בשמו המקצועי קידום אתרים אורגני – SEO, הינה אחת מהדרכים הידועות להכניס אנשים לאתר שלכם ולייצר בסופו של דבר מכירות.
בחברת פירסט מדיה חרטנו על דגלנו להיות מקצועיים בתחום ה-SEO ולתת לעסקים את הנחת בעבודנו.
מה חברת פירסט מדיה מציעים בתהליך קידום אתרים בגוגל?
בניה ועיצוב אתר אינטרנט
אנו מתכננים ובונים את האתר ללקוחות שלנו כך שיתאים למנוע החיפוש של גוגל. כך שברגע שהאתר שלכם ייסרק על ידו הוא יעשה זאת ביתר קלות ולא יבזבז לו משאבים מיותרים.
בניית פרופיל קישורים איכותיים
בניית פרופיל הקישורים לאתר שלכם הינו צעד משמעותי בתהליך הקידום, אנו דואגים לאיש מקצוע שיעשה זאת בעבורכם באופן אישי ומקצועי כך שלא יהיו לכם בעיות עתידיות באתר.
כתיבת תוכן מותאם אישית
תוכן מותאם אישית על ידי מחקר מעמיק בתחום שלכם וכתיבה שיווקית ועניינית גם כדי לעניין את הלקוחות שלכם וגם בשביל שגוגל פשוט יתעדף אותו על גבי המתחרים שלכם
איך עובד תהליך קידום אתרים בגוגל אצלנו בחברה?
המטרה שלנו שאתם תתנו את הטון בתחומכם לצד הטון המקצועי שלנו בקידום האתר.
אתם צריכים להתעסק רק בצד העסקי ותנו לנו להתעסק בצד הטכני, היום יומי. ע"י כתיבה של תוכן, אופטימיזציה נכונה ובניית פרופיל קישורים נדאג לכם לראש שקט והתקדמות לטווח הארוך.
מה צריך להעביר לפירסט מדיה בתחילת תהליך הקידום?
על מנת שנוכל לקדם אתכם בצורה המיטבית יש להכין בעבורנו את הדברים:
- פרטי גישה לאתר – שם משתמש וסיסמא על מנת שנוכל להיכנס לאתר ולערוך אותו בצורה המיטבית לגוגל.
- פרטי גישה לשרת – השרת הוא זה שמחזיק את האתר באוויר, מידי פעם יש צורך להיכנס לשרת על מנת לאפטם את הנתונים שלו ולגרום לאתר להיות יותר מהיר ויציב לטווח הארוך.
- חיבור לקונסול ואנליטיקס של האתר במידה ויש – במידה ואין כמובן שנדאג ליצור לכם.
- גישה למערכת הלידים – אם יש לכם מערכת לידים באתר. חלק מהמקצועיות שלנו בחברת פירסט מדיה היא לוודא שהלידים שמגיעים אליכם באמת נותנים מענה לשירות שאתם מציעים. לדוגמא: אם אתם עורכי דין בתחום התעבורה לא תרצו שיגיעו אליכם לידים שקשורים לעורך דין מקרקעין.
- שיתוף פעולה – בחברת פירסט מדיה אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם הלקוחות הוא הדבר שיובל את האתר לגבהים חדשים. הידע של מקדם האתרים לצד הידע של בעל העסק שהוא איש המקצוע בתחומו תיתן לנו יכולת להתאים את הלידים המגיעים בצורה מקסימלית ללקוח וכן גם להבין את הדברים הטובים ביותר עבור האתר.
כדי שתבינו יותר לעומק איך עובד התהליך, פירקנו אותו לשלבים:
- חותמים על חוזה, משלמים וישר עושים שיחה בזום על מנת שנוכל להבין את היעדים של העסק ושנוכל לבנות תוכנית עבודה מסודרת.
- אם אתם צריכים, או אם אנחנו ממליצים לכם, מתבצע עיצוב אתר מחדש ואם הכרתם אותנו עוד לפני שיש לכם אתר אז הרווחתם בניית אתר מ-0 ע"י מקצועני SEO.
- לאחר בניית האתר, נחבר אותו למערכות השונות כמו: קונסול, אנליטיקס ועוד.
- קיימת גם אפשרות לחיבורים של מערכות לידים ואוטומציות שיוכלו להקל עליכם בהמשך.
- על מנת שנוכל להתחיל לקדם, נעשה לכם מחקר מילות מפתח מקיף שלאחריו אתם תבחרו את רלוונטיות מילות המפתח - מהכי רוולנטי להכי פחות ולפי כך נוכל להתחיל לכתוב את המאמרים.
- כל חודש נכתוב לכם תכנים לאתר בהתאם לחבילה שבחרתם.
- נדאג להזין לכם את המאמרים לאתר ונעשה להם אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל.
- בניית פרופיל קישורים - כל חודש, נעריך את המצב ונבין אילו מילים כדאי לחזק עכשיו.
- אופטימיזציה והאצת האתר.
- שיפור חוויית משתמש - לרוב זה תוך כדי בניית האתר, אך אם מגלים משהו חריג כמובן שנטפל בו.
- שליטה מלאה בתהליך דו"ח חודשי כל חודש בחודשו.
- שירות אישי ואדיב מענה קבוע ללקוחות בכל יום עסקים.
קידום אתרים בגוגל אצלנו איך זה נראה
שקיפות
חשוב לנו לשקף ללקוחותינו כל צעד בתהליך קידום האתר. כל הלקוחות שלנו יודעים מה קורה בכל שלב באתר שלהם, הם משותפים מההחלטות הקטנות ועד לגדולות.
מקצועיות
חברתנו חתמה על דגלה את ערך המקצועיות. כל העובדים אצלנו עוברים הדרכות על בסיס קבוע. כל עובד שמגיע אלינו מקבל הכשרה מקצועית לצד חפיפה מדויקת.
מעקב
בחברתנו אנו משתמשים בכלי מעקב שמאפשרים לנו לבדוק מה מצב האתר בכל רגע נכון, אלו עליות יש ואיפה צריך אפשר לעשות עוד פעולות כדי להצליח
תוצאות
מבחינתנו אם הלקוח מגיע לכמות הלקוחות שהוא רוצה ומגדיל את העסק שלו, אנחנו עשינו את שלנו. לצד זה, אנחנו תמיד נרצה להגיע עם הלקוחות שלנו לשיאים חדשים
למה לבחור בחברת פריסט מדיה
משרדנו מתעסק שנים רבות בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי.
אנו מתמחים בהקמת אתרים ותחזוקתם, לצד זה אנו מייעצים ללקוחותינו את דרך הפעולה שהכי מתאימה להם.
מה זה אומר? יש לקוח שמתאים לו לעשות קידום אתרים בגוגל – השקעה לטווח ארוך שמניבה פירות לאורך זמן.
ומנגד ישנם לקוחות שמעדיפים לעשות קידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות על מנת לקבל תוצאה מהירה וחדה.
יש לציין שעל מנת לעשות קידום ממומן באופן טוב יש לבצע מספר חידודים של הקמפיינים במהלך התהליך.